Måste Värkligen Bli Frisk

Hej!
Det finns absolut inget att göra kag kan inte bada för att jag e förkyld så vill inte riskera att blir sjukare Bläää jag hatar att vara sjuk speciellt på sommarlovet :S.Aja får tänka possetivt som att tex om precis 1 vecka idag så sitter jag och lina på Rigoletto och skriker :D Om 1 vecka vid den här tiden har det gått 1 havltimme på Eclipse.Omg vad taggad jag e:D
Ska ha en twilight night ikväll med mig själv oxå ska be mamma eller pappa köpa hem B&J glass som jag kan gotta i mig sen ska jag ha 1 av min 3 twilight tröjor och sitta och droga filmerna.Twilight kvällen har faktist redan börjat för mig på sätt och vis lyssnar på New Moon soundtrack :P älskar alla låtar från New Moon speciellt Possibility och Satallite Heart :)
Här är mina favorit scener från Twilight:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0