Hemma Igen !

Hej nu e jag tbx i stockholm :/ saknar örebro som in i helvete....
Ska berätta lite om vad vi gjorde i örebro

Onsdag:
Packade jag det sista och var med sophie innan vi satte oss på tåget.På tåget satt jag bredvid sophie vi gjorde vell inget spec på tåget men det var jätte roligt när vi gick längst bak i tåget och såg hur man åkte längre och längre bort ifrån stockholm:)
När vi var framme i örebro tog vi en buss till skolan vi skulle sova i.Skolan hette Mikael Skolan.Vi  hade två klassrum som vi sov i.Jag sov med Matilda,Lina,Hanna;Andrea,Zoubida,Ansa,Amy,Sophie,Sasa,Sara och Marie.Sen när vi hade packat upp allting sprang vi runt i skolan.Vi gick vilse först men sen hittade vi tbx xD.Sen åt vi kvällsmat tror jag det fanns mackor flingor och sånt.Sen var vi ute och sprang runt mer i skolan :P
Sen sov vi men vi pratade jätte mycket innan och några sprang i skolan på natten oxå :p
Torsdag:
Vacknade vi runt 7 tror jag.Dom hade inte match förren kl 16.00
Sen åt vi frukost.Och sen åkte vi till Gustavsvik Äventyrsbad eller dom som ville åka dit åkte dit jag åkte iallafall dit.Det var jätte roligt.Vi åkte alla vatten rushbanor som fanns och så simmade vi med hajar.Nej jag skojar inte vi simmade med hajar men dom var in glasade xD Sen åkte vi tbx till skolan och åt lunch.Efter det åkte vi till den först matchen.Amy Sara Sophie m.m skulle inte spela så jag var med dom för jag spelar ju inte fotboll :p och så kom Moa min kompis som jag träffade i spanien för några år sen.Det var roligt att träffa henne igen :)
Den första matchen var mot finland men vi förlorade med 2-1 eller 3-1 kommer inte ihåg :(
Sen åkte vi tillbacka till skolan och åt middag.Sen kl 20.00 hade dom en match till men kommer inte ihåg mot villka men det blev 1-1 tror jag.Sen åkte vi tbx till skolan.Vi sprang typ runt i skolan då och sen gick vi och la oss.Snackade jätte mycket då oxå:P
Fredag:
Blev vi väkta kl 06.00 för dom skulle spela match kl 08.00.Herregud vad trött jag var.Der regnade skit mycket på morgonen så jag var tvungen att sitta ute i regnet när jag kollade på matchen :S Kommer inte ihåg hur många mål det blev på den matchen eller vilka vi spelade emot.Sen åkte vi tbx óch åt lunch.Sen hade dom en match till kl 14.00 då hade det slutat att regna som tur var :)
Kommer inte ihåg vilka dom spelade emot eller hur ställningen blev :p
Sen åkte vi tbx till skolan och dushade.Sen åt vi middag och sen sminkade vi oss inför discot som var på kvällen.Vi åkte till discot med Sik p96 och Julle och Filip bara vad gör du här till mig för dom går på min spanska och vet att jag inte spelar fotboll.Då sa jag min pappa är tränar men dom hörde typ inte det säger varför lite längre ner i inlägget:P Iallafall det var jätte pinigt att åka dit med p96 inte bara för att Julle och Filip var där utanför att jätte många som går i min klass spelar i det laget...
Sen när vi var framme vid discot så spelade dom jätte dålig musik i början men det blev bättre sen.Det var jätte roligt när vi kom dit för att ingen som var där dansade.Så alla vi började att hoppa och sjunga med i låtarna och helt plötsligt började alla andra oxå att göra det så det var vi som satte igång discot.Sen stod vi och hoppade och jätte mycket ända till kl 23.00 då vi gick hem med p96.Juste skulle berätta varför dom inte hörde vad jag sa på bussen.För under discot kom dom fram till mig igen och bara vad gör du här och då sa jag igen min pappa är tränare och sen började dom hålla på med mitt hår och skit mycket men jag puttade bort deras händer så dom gick:P
Sen så var det jätte pinigt när vi gick hem oxå för jag hade dansat med någon random kille på discot och sen när vi gick hem visade det sig att han gick i p96 :s så jävla pinsamt.
Sen när vi kom hem var ingen trött så vi låg och pratade jätte länge igen :p
Lördag:
Blev vi väckta vid 08.00 tror jag det var då gick vi och åt frukost.Sen hade dom match vid kl 11.00 tror jag det var.Kommer inte ihåg vilka dom mötte men det blev 1-1 tror jag.Kommer inte ihåg när den andra matchen började men det var mot ett norskt lag dom förlorde med 2-0.
Sen satt vi och väntade på bussen hur länge som hellst men jag hittade på en coop forum sång som jag sjöng för Zoubida hon tycte att den var skit rolig så jag fick sjunga den för typ alla xD Melodin var den här En Buss Chaför och så gick texten så här:
Oh Coop Forum Oh Coop Forum
Öppet Alla Dagar
Från kl 8.22 Har Coop Forum Öppet Då
Oh Coop Forum Oh Coop Forum
Öppet Alla Dagar
Haha så jävla bra xD
Sen när vi kom hem till skolan sprang vi runt i skolan.Jag Sasa Sophie och Ansa satt och prata med Sandåkern ett lag ifån Umeå.Sen gick vi och la oss och då sprang några av tjejerna upp till Skara killarna på nattenJag sprang inte upp somnade innan dom gjord det.Men vi satt och pratade med dom oxå lite under da.Haha en kille därifrån dom heter Nils har världens skönaste dialekt xD Haha jag dög av garv varje gång han öppnade munnen :P
Söndag:
Vaknade vi halv sju eller jag kunde sovit längre men någins alarm klocka ringde så alla vaknde typ.Sen gick några tjejer till matsalen lite tidigare än alla andra för att äta med Skara.Sen en liten stund senare gick resten dit jag gick inte dit tidigare.
Sen efter frukosten så packade vi ner alla våra saker och sen stack jag,Sasa,Sophie,Zoubida,Ansa(tror jag) och Sara till Sandåker ingen för jag och Sasa hade bestämmt att vi skulle fråga om vi fick en killes nummer:P Men dom var inte där nät vi kom så vi satt utanför och pratade om min och Saras hatperiod :P Orkar inte berätta varför vi hatade varandra men det var en pga en jätte larvig sak:P Sen kom dom vi väntade på och då frågade vi om vi kunde få hans nummer och då sa han visst men han skulle duscha först.Men vi var tvugna att gå och äta lunch så vi gick innan han kom tbx.Sen åt vi lunch och sen väntade vi vid skateboard rampen på att han skulle komma ut ut matsalen.Sen när han kom frågade jag kunde vi få ditt nummer eller och då fick vi det.Så vi messade typ hela dan igår :)
Nu sitter jag framför datan och kollar på tv samtidigt ska nog äta frukost snart.Kl 16.00 kommer lina hem till mig för vi ska på Twilight Night ikväll vi kommer att få träffa Taylor Lautner och Kristen Stewart ska bli as rolig och jag ska skriva Team Jacob i hela mitt ansikte men kajal och så ska jag ha min Jacob tröja ifrån London :D
Kommer att ta massa bildet ifrån ikväll så dom kommer att komma upp imorgon eller idag.Ska köpa massa Twilight grejor på hovet oxå ska bli så jävla kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0