Godmorgon =)

Hej!
Vaknade vid halv 10 av mitt alarm kan ju itne sova bort hela dagen men har inte ätit frulle än så xD
När jag vaknade gav jag marsvina mat och sen satte jag på datan och Tv:n.Har inga speciella planer fär idag måste städa mitt rum annars får jag ''dataförbud'' i 1 vecka.Har hört ordet dataförbut taas upp många gånger har tillochmed fått det men sätter på datan iallafall och ingen säer något så :p men mitt rum måste faktist städas så får någ ta tag i det :S
Igår på dan var jag ju inne i stan med lina och fillan och sen på kvällen var ja ute med sophie och molly och mollys hundar :) Vi gick först runt lite i sumpan och sen gick vi till min och sophies gamla skola :) Var hemma hos sophie sen när vi gick hem :P
Nu ska jag äta frukost....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0