Eclipse Premiären Imorgon :D

Hej!
Sry för den dåliga uppdateringen men igår vad jag med hannah hela dan :) Sen idag har jag städat BLÄÄ -.-
Måste få tag på lilla Lina sen oxå för vi ska ju på Eclipse imorgon :D Haha min pappa fyller år imorgon oxå men jag bryr mig mer om att Eclipse kommer ut än att han fyller år xD villken bra dotter han har :P
Har klippt mig idag oxå tog bara bort det slitna.Imorgon måste jag bara lägga upp dagens outfit för den kommer vara så jävla niceig :P Ska ha min Jacob tröja och jeans shorts :) sen ska jag skriva lite saker i ansiktet :P
Just nu kollar jag på en film på 6an Dead Or Alive heter den har sett den förut för jätte länge sen :)
Aja ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0