Love Me Love Me Say That You Love Me

Hej!
Ledsen för den dåliga uppdateringen har inte hafr tid med denna blogg eftersom jag har Justin Bieber bloggen oxå och den tar väldigt mycket tid iallafall när man måste göra allt själv-.- Aja nog om det,igår va jag med Andrea,Amy och Maria på Huvudsta badet.Vi hade jätte roligt :).Sen efter vi hade badat åkte jag och Amy hem till Therese en liten stund.Vi hoppade studsmatta och pratade och lite så:) Sen när jag och Amy åkte hem så hoppade jag av vid Sundbyberg och Amy skulle hoppa av vid Duvdo.Sen när jag kom upp från tunnelbanan så sms:ade Amy mig Ring Mig så då ringde jag henne och då var det typ någon gubbe som hade sattit sig mittemot Amy när jag hade gått av och han pratade i telfon och då sa han till den han pratade med i telefon Jag sitter mittemot ett jätte söt tjej nu och massa andra saker och sen när Amy skulle gå ville han inte akta på sitt ben så Amy kunde gå ut :S och han var typ 50 år skit äkligt :S
Och så kom min brosha äntligen hem igår han har inte varit hemma på 3 dar så jag började bli riktigt orolig :P även fast jag bråkar rätt så ofta med honom så älskar jag han :)
Idag ska vi få hem gäster för pappa fyllde år i onsdags.Sen ska min kusin och hans tjej sova kvar här för dom bor i dalarna (som nästan alla andra oxå gör) så då ska dom sova kvar här så dom slipper åka fram och tillbacka.
Nu sitter jag och lystnar på Justin Bieber som vanligt och kollar på Tv.Ikväll ska jag först kolla på Mean Girls på
Tv 4+ och sen på Scary Movie 2 kollade på 1 an igår har sett både Scary Movie 1 & 2 innan men dom e ju bara för roliga xD Sen ska jag nog kolla på min nya favorit film som jag har hemma Disturbia :) Gud vad ja älskar den inte mer än Eclipse dock.
Ni får en söt bild på älsklingen oxå:

When I Meet You Boy My Heart Whent Knock Knock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0