Bästa Dan Ever :D

Hej har haft en jätte bra dag idag :)
Blev inte huvudsta för det var så dåligt väder på morgnonen så vi bästämmde oss för att först äta på donken och sen kolla på film hos någon.Amy ringde typ vid halv 12 och undrade om vi kunde kolla på film hemma hos mig och det kunde vi :) Så jag gick ner till donken 10 i 12 men ingen var där.Sen kom Andrea då snackade vi om Eclipse och om vad som har hänt efter Örebro.Sen kom Maria och Amy.Elina skulle typ komma lite senare så vi gick in och beställde mat.Tog det vanliga 6-pack fast +meny för jag ville ha ett lila glas :P.Sen kom Elina.Vi pratade typ om allting på donken.Sen gick vi till Hemköp för jag skulle köpa filmen som vi skulle kolla på och så köpte vi lite godis och så :) När vi kom hem till mig tog vi fram extrasängen för alla fick inte plats i min säng.Och sen satte vi på Disturbia.Har sett den förut men den e jätte bra så jag e glad att jag har den hemma nu :D
Det e en thriller så den är lite läskig så vi skrek och hoppade till lite då och då :P
Sen när den var slut pratade vi lite och sen satte vi på One Tree Hill.Men ingen orkade typ kolla så vi kollade i gammla skolkataloger :P Sen gick Andrea och Elina hem.Och Amy och Maria gick hem för en liten stund sen men Elina ska komma hit en snabbis igen för hon glömmde sin mobil här.Hon kom för bara några minuter sen :P
Nu kollar jag på Tv och gör ingenting :P
Skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0