Åkersberga Imorgon :D

Hej!
Imorgon drar jag till åkersberga med lina och amy :D ska bli jätte roligt har laddat kameran så jag kommer säkert att ta många bilder :)
Hann inte blogga något igår för först åkte vi till solna centrum och så köpte mamma nästan alla grejerna jag ville ha (se inlägget nedanför) och sen åkte vi hem till min faster.Tabbade mig fett mycket där var så klumpig att jag lyckades låsa in mig på toan xD
Fattar inte hur jag lyckades låste upp dörren och drog ner handtaget samtidigt så det fastnade xD
Aja nog om det...
Nu sitter jag och kollar på Tv och är inne på datan.
Vet inte om jag kommer blogga något mer idag men kommer nog inte hinna göra det imorgon så hej då ses om 1 vecka ;)

Så där såg jag ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0