Youre Name Forever The Name On My Lips

Hellö!
Igår hade jag ridning fick rida Stary och det gick as dåligt -.- var helt ofukuserad och tängte bara på andra saker och konsentrerade mig inte på ridningen :/ men aja nästa gång hoppas jag att det går bättre.Idag skulle jag igentligen ha varit i stallet men har lite ont i huvet så jag stannde hemma så att den inte blir värre.Skolan idag var vell sådär haha äger Kave nu ;) skit stolt.Men Norton äger mig fortfarande men det gör inget han e så rolig :P På torsdag ska jag och Hannah skippa vårat Ellen möte och åka och köpa julklappar ska faktist köpa några åt mig själv oxå och skriva att det är från tomten eller något ;) hahah jag vet lite egoistiskt eller vad tycker ni? Nu sitter jag och DROGAR Taylor Swifts låtar har gjort det i 3 dygn nu.omg vad dom är bra dör för dom asso,beskriver livet sååå bra det är det jag gillar med hennes låtar.Imorgon börjar jag kl 08.00 med svenska BLÄÄ.

den här bilden e lite läskig för att det ser ut som om det är jag på bilden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0