Jag Älskar Dig


Selina var ska jag börja? Jag kan börja med att säga tack för allt,du gör mina mörka dagar ljusa du är som min egna lilla vackra sol.Alla stunder med dig är helt underbara jag vill aldrig förlora dig gumman ALDRIG jag behöver dig för att leva utan dig finns inget mig.Om du hoppar ska jag hålla din hand och hoppa med mig om du gråter ska jag hålla om dig och gråta med dig om du dör ska jag dö vid din sida för jag vill inte leva i en värld som inte du finns i,det finns ingen värld utan dig du gör min dag älskling utan dig skulle jag inte ha varit den personen jag är idag du fick mig värkligen att älska mitt liv och hela världen det är inget jag bara säger det är sanning allt jag säger och skriver till dig kommer direkt från mitt hjärta,du är en ängel på jorden och när du kommer till himlen som jag hoppas att du aldrig gör kommer du vara den finaste ängel i himlen ingen är vackrare än dig,Jag älskar dig inte änns det ordet räcker till för att beskriva hur jag känner för dig gumman,Du och jag föralltid eller hur? Jag kommer aldrig att släppa din hand och låta dig vandra igenom livet utan mig och jag hoppas att du aldrig släpper min hand för jag håller din hårt,Jag kommer aldrig lämmna dig okej? om det är något kan du alltid ringa mig du kan bara gråta och jag kommer inte lägga på för att jag vet att du skulle göra samma sak för mig,du är min drog Selina och jag är din knarkare kommer aldrig säga farväl till dig för du är den ända jag behöver för att leva jag skulle kunna dö för dig älskling
Du och jag tills vi tar våra sista andetag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0