Friday :D

Hej hej!
Idag har jag inte gjort något speciellt varit i skolan som vanligt hade 3 prov idag :S tror det gick bra.Efter skolan var jag lite med sophie sen gick hon hem för hon skulle på innebandy träning så då fick jag tråk men för ett tag sen ringde Täss och hon är påvåg t mig :D vi ska ut och åka bobtcar skit röligt ;D har precis slagit på ugnen och ska göra lite kött med pommes och beasås Gött fast jag suger på att laga mat så vi får se hur det blir blir säkert bränt eller något sånt det skulle inte förvåna mig.Har inga stora planer för helgen ska nog ta det lugnt och plugga till mina 3 prov jag har på måndag :S asso jag har 4 prov nästa vecka och man får inte ha mer än två och jag har 4 :O men det är vell mycket i slutet av terminen man får bara bita ihop.kanske bloggar lite senare

Finaste Täss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0