The City

Hej!
Nu lyssnar jag på musik på Spotify bloggar lite på den här bloggen och har slängt upp några inlägg på JB bloggen också.Kollar även på The City på MTV finns inget bättre på tv.Gud vad jag hatar den där Olivia i The City hon är en riktig Bitch-.-
Ikväll har jag inget planerat ska vell vara hemma och mysa framför tv läsa lite i min nya bok äta god mat och chips och sånt.Kommer kanske vara med Sophie en liten stund också vet inte riktigt.
På måndag börjar skolan :) ska faktist bli roligt för det finns inte så mycket att göra på dagarna längre så ska bli skönt att få gå till skolan.Ska värkligen ta tag i skolan nu vill ha bra betyg så att jag kan komma in på ett bra gymnasium sen och sen få ett bra jobb.som mamma säger man är barn unge fär så här lång tid --------- och så är man vuxen så här lång tid ------------------------- så då kan vill man ju ha ett bra liv under den långa vuxen perioden.Okej det där var kanske lite ointeressant xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0