Stan Med Hannah

Hej!
Idag har jag varit i stan med hannah tessan skulle oxå ha följt med men hon mådde inte så bra så det blev bara jag och hannah.Vi hade jätte kul.Först kollade vi i några affärer fast vi köpte inget i dom sen gick vi till kick och då köpte jag ett par lösögonfransar och skulle ja köpt det där grafitti nagelacket men det var slut :( Sen gick vi till press stop och köpte tidningar jag köpte två tidningar och hannah en.Såklart så var JB med i tidningarna vi köpte ;) Sen åt vi på Max och sen gick vi runt lite i Gallerian hittade ett natt linne på H&M men det får mamma köpta för hon jobbar på H&M så hon får personal rabatt :P
Sen fick vi jätte onte i våra ben jag har ju tränings värk och så xD så vi åkte hem.När jag kom hem satte jag upp alla mina nya JB affischer (stavning?) tog ner mina twilight affischer imorse så nu e mitt rum Bieber fierat xD
När jag kom hem ringede Sophie så då var jag med henne vi kollade på tv och var inne på datan och så.
Nu lyssnar jag på musik och har bloggat ganska mycket på Justin Bieber bloggen.
Här e bilder på det jag köpte:



Mitt Bieber Rum:


Som ni ser har jag några twilight affischer kvar(haha lille ruffs ligger på taket och softar)


Så här såg jag ut idag:

Kofta-Grekland
Linne-JC
Har jeans tights på mig oxå men dom syns inte men dom e från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0