Med Och Tävlar

jag är med och tävlar om Justin postrar på http://JustinDrewBieber.blogg.se/ 
Svaret på frågan:
Ja jag har drömt om Justin flera gånger men den drömmen som jag kommer ihåg mest av var när jag drömde att Justin kom till Sverige och hade en konsert som jag blev hans OLLG på,och nästa dag fick jag umgås en hel dag med honom.Vi åkte till grönan och hade det helt för oss själva så inte alla hans fans skulle komma och störa oss.Efter vi hade varit på Grönan bjöd han mig på middag och sen gick vi på bio.När han skjutsa hem mig fick jag hans nummer och när vi skulle säga hej då fick jag en godnatt puss :) Det är den absolut bästa dröm jag någonsin har haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0