Lördag & Söndag

Hej!
Igår (Lördag) var jag i rissne på rissne spelen med hannah vi hade jätte roligt.Först var vi i rissne men sen gick vi hem till hannah och var inne på datan och flummade och jag kom på hur man kan få fredag hela veckan om man först är i sverige när det e fredag sen åker man till usa för där ligger dom ju ungefär en dag efter oss och sen åker man till ett annat land där dom ligger en dag efter usa och så håller man på så där.Så har man fredag hela veckan :) Smart eller hur xD
Sen på kvällen åkte jag mamma och pappa hem till några kompisar på middag.Var vell inte så jätte roligt eftersom dom har vuxna barn och så men dom har två katter som jag myste med,igentligen är det ute katter men Timone hade blivit biten av någonting så hon fick inte gå ut och så hade hon en sån där tratt på huvet tyckte så synd om henne :'( Så vi två låg i soffan typ hela tiden och kollade på En Vampyrs Assistent (se inlägget nedanför)
Idag har jag inte gjort något speciellt städat marsvins buren dushat kollat på Wallander,Tv och varit inne på datan.
Ska snart kolla på The Hills sen The City sen The Hard Times Of RJ Berger och sen My Life As Liz och sen ska jag antingen kolla på Percy Jackson och Kampen om Åskviggen eller Remember Me.
Nu ska jag inte göra någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0