Lagune

Hej!
Idag var det första dan i skolan :( :) Det var roligt att träffa alla som man inte har sett på hela sommaren men tråkigt för att det e skolan xD
Vi hade bara upprop och så fick vi vårat schema och våra skåp och sen slutade vi.
Efter skolan var slut åkte jag och Tessan till Pampas och badade det var is kallt i vattnet :S
Sen när jag kom hem ringer Alice och frådade om jag kunde komma till henne innan ridningen så först åt jag lite spagetti och köttferssås och sen tog jag bussen till Alice.Vi gick ner till stallet direkt när jag kom typ bytte om till ridkläder innan.Jag fick rida Power igen och det gick jätte bra idag också.Har träffat min sköthäst också eller jag vill bli skötare på den,Hon heter Lagune och var jätte mysig och snäll att borsta :) Kärlek vid första ögonkastet + hon står mitt emot Alice sköthäst :)

Bild fårn idag.

Sööta Laguna och så lilla alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0