Im Back On Track

Hej!
Är äntligen på bättrings vägen:D hostar bara nu och har ont i halsen.Som ni ser har jag ändrat designen också om ni inte är JB fans så antar jag att ni inte gillar den xD
Aja igår mådde jag ganska bra men men gjorde inget spec.Gick ner till hemmakväll och köpte säsong 3 av Desperate Housewives som jag btw har kollat klart på nu.Var så bra att jag det ända jag gjorde igår och idag var att ligga som fastklistrad framför tv och gråtit skrattat dött av att det var så spännande m.m
Får vell spara så att jag kan köpta säsong 4 nör jag kommer hem från grekland åker ju dit på lördag:)
Aja sen igår på kvällen blev jag helt plötsligt jätte dålig det kom värkligen helt från ingenstans :S jätte jobbigt.
Men det berodenog på att jag var trött för när jag vaknde imorse var det helt borta,vaknade vid 9 idag av att jag hostade jätte jobbigt men det var ändå för 2 av dom bästa pogrammen jag har sett började runt den tiden.Först var det Fångad som går på måndagar och onsdagar på Barnkanalen,okej det kanske låter lite barnsligt att kolla på ett pogram som går på barnkanalen men det är faktist jätte bra det ända dåliga är att det är dubbat :P
Iallafall sen kollade jag på Våra Bästa År som går på 3an varjedag förutom på helgerna,det är också ett jätte bra pogram jag har fastnat för :P
Sen år jag lite frukost och sen satte jag igång DVD och kollade klart på DH,och det har jag gjort hela dan.Åt kreftor idag också det var jätte gott :)
Har kollat på Sex And The City alldeles nyss och nu kollar jag på 2 1/2 men och när det är slut ska jag nog kolla på How I Meet Youre Mother och om jag är lite pigg efter det som jag är nu så ska jag nog kolla på Jims Värld och sen ska jag nog sova.
Ska nog in till Press Stop någon gång här i veckan med pappa och mamma för jag vill köpa massa tidningar som Justin är med i innan jag åker till Grekland.Måste ju ha något att göra.Ska nog ta med mig datan ifall jag vill kolla på film eller något och om det finns internet på hotellet kanske det blir något inlägg då och då :)
Ska kolla lite grejer på datan och sen ska jag stänga av den
Ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0