Hemma Igen!

Hej!
Nu e jag hemma igen kom hem i söndags men var på bio igår med Tessan vi såg Sex And The City 2 och när jag kom hem från bion hade jag jätte ont i huvuet så jag orkade inte blogga.Idag har jag varit med Alice var jätte länge sen jag träffade henne så det var kuligt :)
Vi var först hemma hos henne och larvade oss som vi brukar göra xD sen gick vi ner till stallet och Alice visade mig alla hästarna och vart allt låg och så var ju första gången jag red där så jag visste inte vart allt låg ;)
Jag fick rida en häst som heter Flower Power men kallas bör Power,hon var jätte bra att rida men sparkades och så i spiltan lite jobbigt men hon träffade inte mig som tur va.Som sagt det gick jätte bra att rida på henne hon gick i form och var jätte fin fick massa beröm av ridläraren att jag var jätte ducktig m.m :D har tränings värk i benen nu men det är bra för då vet jag att jag har jobbat bra :)
Imorgon ska jag åka in till stan med Hannah och Tessan ska blir roligt :)
Ska köpa lösögon fransar nya skor m.m
Haha diggar min brosha han kom in i mitt rum och bara jag har sett Toy Story 3 haha och han ska fylla 21 xD
Nu ska jag kolla på Camp Rock om min DVD vill samarbeta den är lite cp ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0