Egoboost

Hej!
Vaknade vi runt 11 idag då satte jag på tv:en och åt frukost:) Sen har jag städat marsvins buren så jag har det gjort för kl 18.00 idag börjar den sista sesongenav The Hills och efter det kommer den nya sesongen av The City :D
Idag ska jag vell inte göra så mycket bara chilla för vill vara uppvilad tills skolan imorgon:P eller så e jag bara för lat för att göra något xD
Föresten ni vet ju att jag köpte BlondinBellas bok Egoboost igår och alla tjejer borde värkligen köpa den,den är hur bra som hellst den handlar om alla problem man har i toåren allt ifrån utseende problem till killar,ätstörningar,grupptryck,själförtroende problem ja allt sånt.Älskar värkligen det hon har skrivit om finnar det fick mig att sluta tänka så mycket på det hon skrev det är ju bara ett par röda prickar och vi kan ju inte hjälpa att vi får det.Eller hur det är bara ett par röda prickar varför stör vi oss så mycket på ett par röda prickar som så småningom kommer att försvinna?
Rekomenderar värkligen Bellas bok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0