5 Dagar Kvar Av Sommarlovet :(

Hej!
Idag är det 5 dagar kvar tills skolan börjar ska både blir roligt och inte roligt:P
Idag ska jag inte göra någonting ska bara chilla och ta det lugnt var jätte länge sen jag gjorde det känns det som.
Vaknade vi halv 10 idag måste gör det varje dag den här veckan eftersom skolan börjar snart.Då satte jag på Tv'n och kollade på Fångad.Sen gav jag marsvinen mat och åt frukost sen kollade jag på Våra Bästa År och sen Top Model.
Nu lyssnar jag på Miley Cyrus på Spotify och kollar på Ellen show tror jag.Asso det är fett konstigt ljudet på Mtv funkar inte men på alla andra kanaler funkar det :S skumt.
Måste nog gå och borsta mina tänder nu:P
Skriver mer sen när jag har något att skriva om :P Dagens låt kommer sen ska börja med dagens bild oxå.

Bild från igår alla JB skivor var slut tur att man redan har den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0